Attekattenoa Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Synes de virker som det er så mange som har fått positiv test i dag! Utrolig koselig=) Gratulerer så mye til dere alle!!! Blir mange januar/februar09-barn! Dette er nok den store positiv-test-dagen, hehe=)
Giinaღ Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jepp, jeg har fått har faktisk lest et sted (tror det var på geni-spillet) at flest barn i Norge blir født i januar hehe. Kan stemme at mange tester positivt i disse dager da..
Mikkemafian Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg fikk!!!!!!!!! Kan ikke tro at vi klarte å lage et lite vidunder på egen hånd. 1.pp etter at vår ICSI jente ble født for 7,5 mnd siden!!!!!!!!! Håper han klorer seg fast der inne!!!
Pappalille Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hihihi, er helt på randen til total galskap jeg =) Etter å ha kjent symptomer på det meste de siste ukene, er det SÅ godt å få det bekreftet at jeg ikke er (så altfor) gal og bare har innbilt meg alt. Mannen min mener de testene burde si "Sinnsfrisk" i stedet for "Gravid" =p
Attekattenoa Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Hehe, kan hende mannen din har rett i det, Pappalille=) Jeg fikk også positiv test i dag! 3 dager før testdagen! Satte inn et nydelig 4-delt egg for 11 dager siden, dette er vårt første 1.IVF-forsøk! Helt utrolig at det har klaffet! Hadde jo ikke akkurat oddsen på vår side, er vel 30% sjanse for at det skal klaffe på første forsøk.... Jippi!!! Gleder meg til UL om 4 uker! Håper spirene våre klorer seg fast i 8 måneder til=)
Giinaღ Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Wow, det var ekstra hyggelig å høre at når man har kommet så langt som til ivf så lykkes du! GRATTIS!!!!!!!!! VI får følge hverandre over til 1.pri. veldig snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå