Marit82 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 noen med erfaring? Hvordan funker dette i praksis egentlig? Ved take off ,og landing hvordan sitter snuppa da? Hun er snart 4 mnd. Og mamma har flyskrekk. c",)
Mikkemafian Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Vi fløy med snuppa da hun var 4 mnd. Hun sitter på fanget ditt med en ekstra sele som er festet i selen din. Lille luringen sov hele veien, både frem og tilbake, og hun er ingen sovedukke til vanlig. Tror hun ble beroliget av duringen.... Jeg er ikke så glad i å fly selv, men mistet litt av det fokuset da snuppa var med=)
TuFB Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har ikke vært ute å flydd med lillen (så er han bare fire uker gammel), men min svigerinne har flydd en del med småtrolla sine. Da di var små ammet hun dem på oppturen og nedturen (takeoff heter det kanskje??:-) ) Småtrolla får også trykk i øra, men når de ammer utligner de trykket slik at det ikke er noen problem! Hilsen ei som ikke har prøvd, men har hørt fra andre:-)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Har flydd masse med min lille. Egentlig skal babyen sitte forovervendt ved take-off og landing, av sikkerhetshensyn. Litt vanskelig å amme akkurat da, men smokk fungerer like bra for å utligne trykket. Du får utlevert et belte som du fester på ditt belte. Har også flyskrekk, men gikk faktisk bedre da jeg reiste alene med den lille. Måtte jo konsntrere meg om babyen. forøvrig kan du sjekke ut denne for å hjelpe mot flyskrekk: http://www.fearofflyinghelp.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå