EnLitenPrins Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Skal fylle opp mp3 med ny musikk og trenger musikktips!
It's all about me Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 My Chemical Romance: Welcome to the black parade
NemiW og Ravn Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Akkurat i dag er det "Mama said" med Metallica
Hikken Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Maroon5 - Wont go home without you Veldi fin å "synge" til i bilen :-)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Kaisers Orchestra - Enden av november
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Comfortably Numb med Pink Floyd (egentlig alt av Pink Floyd Majesty av Madrugada
zomg!! Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 The Cure — Friday I'm In Love KT Tunnstall --- Suddenly i see
1, 2, 3!!! Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Gummybears med Jag er en gummybjörn og Kobojsarna med Jag vet at du vill ha mig
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Det meste av Michael Learns To Rock kan vel kalles favoritter her, men de desidert fineste sangene dems er "That's why /you go away)" og "The actor".
Kokkemor Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Matisyau med - king without a crown... Beste sommersangen EVER! Laleh- tell me Gavin DeGraw- We belong together:) NYYYYYDELIG!!!
tingeling87 Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 lost og home av michael bublé. kjempefine sanger. remember when av alan jackson. helt nydelig! out of touch med uniting nations. how to save a life og cable car med the fray lost med anouk scream med timbaland. michael jackson generelt. veldig spesiell og variert musikksmak..!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå