Gå til innhold

Kom med yndlingssangene deres!!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal fylle opp mp3 med ny musikk og trenger musikktips!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

My Chemical Romance: Welcome to the black parade

 

Skrevet

Akkurat i dag er det "Mama said" med Metallica

Skrevet

Maroon5 - Wont go home without you

Veldi fin å "synge" til i bilen :-)

Skrevet

Kaisers Orchestra - Enden av november

Skrevet

Brian McFadden - Sorry love daddy

 

Skrevet

Comfortably Numb med Pink Floyd (egentlig alt av Pink Floyd ;)

Majesty av Madrugada

 

Skrevet

The Cure — Friday I'm In Love

KT Tunnstall --- Suddenly i see

Skrevet

Gummybears med Jag er en gummybjörn

 

og

 

Kobojsarna med Jag vet at du vill ha mig

Skrevet

Alt av Peter Jöbäck

Skrevet

Det meste av Michael Learns To Rock kan vel kalles favoritter her, men de desidert fineste sangene dems er "That's why /you go away)" og "The actor".

Skrevet

brandy carlile - the story

Skrevet

Matisyau med - king without a crown... Beste sommersangen EVER!

Laleh- tell me

Gavin DeGraw- We belong together:) NYYYYYDELIG!!!

Skrevet

lost og home av michael bublé. kjempefine sanger.

remember when av alan jackson. helt nydelig!

out of touch med uniting nations.

how to save a life og cable car med the fray

lost med anouk

scream med timbaland.

michael jackson generelt.

 

veldig spesiell og variert musikksmak..!?:)

Skrevet

Until june:sleepless:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...