*Joa* Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Sambo skal til høsten begynne på omskolering. Utdanningen tar to år. Samtidig skal jeg begynne(dersom jeg kommer inn, sef) på desentralisert førskolelærerutdanning. Jeg må kjøre ca 6 timer i bil til skolen. Sambo må kjøre 1 time. Jeg har i tillegg 100% jobb. Blir jo noe redusert da på grunn av samlinger. Har vi krav noen form for stønader?? Utgifter i forbindelse med barnepass o.l.??? Jeg går jo ned en del i lønn ifbm samlinger... Håper noen kan hjelpe:)
*Joa* Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. mai 2008 ingen som vet?/har vært borti noe av det samme?
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg vet ikke sikkert, og ville ringt nav hvis jeg var deg. Men jeg kan ikke skjønne hvorfor dere skulle få noen stønader? Får vel skattefratrekk for bilkjøring, og ellers er det jo studielån..
*Joa* Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Da tenker jeg mest i forhold til at det er omskolering sambo får.... Skal ringe NAV, er bare ikke så enkelt å få ti til det iløpet av arbeidsdagen...
NoDoubt Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Viss samboeren din får yrkesrettet attføring så tror jeg han får dekt det meste av barnehage. Tror og han får litt mer penger per dag når han har barn. Tror det er 27 kr per dag. Ikke mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå