Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skal til høsten begynne på omskolering. Utdanningen tar to år. Samtidig skal jeg begynne(dersom jeg kommer inn, sef) på desentralisert førskolelærerutdanning. Jeg må kjøre ca 6 timer i bil til skolen. Sambo må kjøre 1 time.

Jeg har i tillegg 100% jobb. Blir jo noe redusert da på grunn av samlinger.

Har vi krav noen form for stønader?? Utgifter i forbindelse med barnepass o.l.??? Jeg går jo ned en del i lønn ifbm samlinger...

 

Håper noen kan hjelpe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?/har vært borti noe av det samme?

Skrevet

Jeg vet ikke sikkert, og ville ringt nav hvis jeg var deg.

 

Men jeg kan ikke skjønne hvorfor dere skulle få noen stønader? Får vel skattefratrekk for bilkjøring, og ellers er det jo studielån..

Skrevet

Da tenker jeg mest i forhold til at det er omskolering sambo får....:) Skal ringe NAV, er bare ikke så enkelt å få ti til det iløpet av arbeidsdagen...

Skrevet

Viss samboeren din får yrkesrettet attføring så tror jeg han får dekt det meste av barnehage. Tror og han får litt mer penger per dag når han har barn. Tror det er 27 kr per dag. Ikke mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...