Gå til innhold

Nytt treff i Oslo???


Cerraliz

Anbefalte innlegg

noen som blir med på nytt treff i Oslo igjen snart???

kjenner jeg blir lei av å gå hjemme...

når passer det for folk og hvor????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Ja, jeg er med! (hvis jeg ik har født)!! For meg passer mandag 26 eller anytime neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) Ja gjerne på mandagen. jeg skal ha eksamen tirsdagen så da kan ikke jeg. blir kjekt og treffes igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp =)

Joda, mandag passer for meg også. Skal til jordmor klokken 11, så halv ett passer litt bedre for meg. Er det ok? Hvordan blir været da tro... Var jo koselig å sitte ute i parken. Ellers da jenter. Alt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag kl halv ett er bra:) vi kan jo dra i parken viss det blir like fint vær, eller så kan vi gå på cafe. vi kan se det ann på lørdag kansje når vi får vær meldingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei..har også veldig lyst å treffe andre vorende mødre. Hvor er det dere har tenkt å treffes? Har også mulighet å komme inn til byen på mandag 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv ett på mandag 26. er fint for meg! Håper d blir fint vær, mnvi kan jo se nærmere ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1230....oki då

hadda håpa litt tidligere da jeg ska tidlig opp for nye prøver på ullevål;-P

men går greit det

men jeg må hente guttungen kl 16 just as u all know

 

ja hadde vært supert å hatt det i parken igjen om været tillater det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med denne gangen! Fikk ikke vært med sist, men denne gangen SKAL jeg bli med! Dagen og datoen passer for meg også med forbehold...har nemlig en mann som går på krykker og en mor som er nyoperert...jepp og jeg er høygravid....men men.....vi prøver hehehheh! Blir kos å se dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er det dere skal møtes på mandag kl 12.30? Hvilken park er det snakk om? vil gjerne være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp frogneparken

vi møtes foran hovedingangen uansett vær så får vi heller evt gå til en cafe i nærheten om det er dårlig vær;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på dette treffet jeg også:-) 12.30 utenfor hovedinngangen til frognerparken.. Blir gøy å se andre med store mager!! Har mens-termin den dagen, men har ikke troen på at han/hun kommer før tiden.. Det er forresten meldt 18 grader og lett overskyet-perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakkes seinere i dag da jenter

jeg skal på ullevål først men vi treffes med hovedporten til frongneparken;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men jeg fikk ikke tid til å komme meg til frognerparken i dag.. Fikk uventet besøk av ei venninne jeg ikke har sett på lenge..

Håper dere har hatt et hyggelig treff, det er jo fint vær i dag:-)

Blir vel noen trille-turer etterhvert også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Ja, d va veldig kjekt! Vi ventet ved inngangen til kl. 13 før vi gikk inn! Noen av oss va litt forsinket. Vi var 5 stk. Ja, jeg vil snart være klar for trilletur..er utolmodig og har 9 dager igjen til termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi satser på neste treff eller trilleturer etterhvert:-)

Huff, det er tungt å gå gravid i denne varmen.. varmepumpen har i dag fungert som kuldepumpe.. 27 grader i skyggen.. skal vel ikke klage men.. 5 dager til ul-termin nå, spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...