Gå til innhold

har hvert på ul i dag siden jeg hadde en blødning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var deilig å få bekreftet at alt var bra me nurket mitt..han eller hun har blitt kjempe stor,,så hvertfall slik ut...var kjempe fin lå i en ball..får time igjen om 2 uker.er 17 uker i dag så skulle få den ordinere ul`en om 2 uker...da er jeg 19 uker..da må jeg spørre hva det blir jeg ønsker meg så en jente for jeg har gutt fra før..men det blir sikkert en gutt til har det på følelsen..men samma det bare den er frisk å rask...håper det går bra me dere jenter..klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra alt sto bra til med nurket :)

lykke til på neste ul.. blir spennende å se hva det blir da..... og lykke til videre i svangerskapet.. nå kan du puste lettet ut og slappe av :)

Skrevet

ja det gjør jeg det er en deilig følelse....blir så redd vet du...jeg skal si i fra når jeg har fått vite kjønn viss jeg får vite det da har enganske så sur jordmor som ikke er opptatt av kjønn...men det skjønner jeg jo..bare alt er bra me babyen...håper alt går prikkfritt frammover...sliter så meg bekken løsning da veit du..det knaser i bekkenet..huttetu

Skrevet

ei jordmor må da skjønne at folk er meget spente på kjønnet også da.... selvfølgelig først og fremst at babyen er frisk, men etter det er konstatert så vil jo veldig mange vite kjønn.. uff, for ei dame.. hehe :)

knaser litt i bekkenet her også..... men går greit ennå....

jepp jepp.. si ifra når du har vært på neste ul.. spennende... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...