Gå til innhold

problemer med OneCall

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt onecall i ca en mnd og det hender flere ganger at samtalen bryter. da tar det fem min før jeg kan ringe med telefonen eller at noen kan ringe meg.. flere som har hatt problemer med onecall eller er det bare mitt abonnement?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har OneCall, og har ikke opplevd dette...

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg bestillte one call i januar og har fortsatt ikke fått noe abonemang...jeg har ringt og maset på di flere ganger så nå er jeg så sint at jeg ska ringe de opp og spørre om de i det hele tatt vil ha kunder...

blir så provosert,de har sagt varje gång jeg ringer at jeg ska få et abonemang om ca. 2 uker og nå har det gått 4 månader...

blir så sint....

Skrevet

Jeg har OneCall og har masse problemer! Fikk nytt SIM-kort to uker etter at jeg ble abonnent, og det hjalp litt på problemer med dårlig dekning. Nå er stort sett problemet at linjen skurrer og er hakkete, men det er utrolig irriterende! Skal klage igjen ...

Skrevet

Jeg har hatt onecall lenge, men det problemet har ikke jeg hatt.. Fikk ikke problemer før jeg kjøpte telefon på nettsidene deres. Nå når den har slutta å virke, er både de og servicepartneren deres veldig lite behjelpelige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...