♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg blir gal av de her nettsidene overalt..de gir jo så mye forskjellig informasjon... Har vært inne på 6-7 forskjellige sider om eggløsning. Og de sier alle forskjellig * en side sier man får eggløsning ca 14 dager etter påbegynt syklus (hvis regelmessig menstrasjon) * en annen sier 14 dager før neste syklus begynner. * en tredje sier at ar man 32 dagers syklus,er det 16-18 dager etter påbegynt syklus Er det rart man blir gal når alle sier så mye forskjellig??? Hva skal jeg gjøre,og hvem skal jeg høre på? Hjeeeelp
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. mai 2008 Vær så snill å svar...trenger å finne ut
sisilia Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 eggløsninga er en uke etter ferdig mens,akuratt på dagen hos meg..
EnLitenPrins Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hei Kan ikke hjelpe deg så mye..Men jeg tenker ca 10-14 dager etter jeg har hatt mens..Kan vær jeg tar helt feil da Men der er også en eggeløsningskalkulator inn på babyverden
Pappalille Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Kjøp deg noen EL tester du så slipper du å bli så gal. Jeg tror jeg har 32 dagers syklus, og jeg fikk EL den 16. dagen etter første dagen i siste mens.
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 i følge min lege er el 14 dager før...husk at mensen er ett resultat av ikke befruktet egg..ikke omv...så el kommer alltid først, så mensen...lykke til;)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Hei du! Jeg har forsket litt og tatt noen el-tester.. utfra dette har jeg funnet ut at: Jeg har 32 dagers syklus... eggløsning på dag 18 etter påbynt mens. Det vil også si, nøyaktig 14 dager FØR neste forventede mens. Håper jeg ikke gjorde deg mer forvirret nå. Så om man har 28 dagers syklus, som visst er mest vanlig, har man el ca på dag 14. Dvs også 14 dager før neste forventede mens:) Så jeg tror jeg ville talt tilbake fra neste mens... Eller så ville jeg anbefalt en el-test.. i bruksanvisningen på de, står det et skjema om når man skal ta el testene i forhold til hvor lang syklus man har... Lykke til:)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2008 Tuuusen takk for gode svar:) Har tatt masse tester på mange nettsider,og har funnet ut at jeg har eggløsning mellom 5-11 juni...de fleste sa rundt 8 juni + - så da er det vel bare å henge i fra den 5- 11 men hvis jeg skal telle 14 dager før neste mens...skal jeg telle med den dagen jeg får mens eller dagen før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå