Gå til innhold

Hva slags bæretøy til jente på 14 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd Mei Tai, men jeg tror at både stroppene ble litt for korte og at jeg ikke var i nærheten av å knyte den riktig. Skal jeg fortsatt prøve meg på en slik eller er det noen som har noe annet å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du den frem elr bak da? Jeg bærer Didrik i mei tai (1 år og 11 kg). Synes det er best å bære frem, blir ikke så tungt da. Har lange stropper på min jeg da, 220 tror jeg de er. forøvrig kjøpt på minimaister.blogspot.com ( trondheimsdame) =)

Skrevet

Om du får lånt deg en eller flere meitai så kan du jo finne ut om det er noe for deg.

Ellers så finnes det jo mange fine formsydde, f.eks Ergo, Patapum, Beco, Manduca osv.

Skrevet

Jeg foretrekker MT til min jente på 20 mnd, foretrekker igrunn MT uansett størrelse på barnet og har brukt det siden jeg fikk den første da hun var ca 3 mnd:)

Men knytting er jo viktig dersom dus kal få rett berkomfort for både deg og barnet, sjekk ut www.tettinntil.no for guider med filmsnutter osv, eller dersom du vil ha litt ekstra hjelp så kan du sjekke etter bæretreff eller en bærehjelper der du bor:)

Skrevet

Ville dratt på et bæretreff visst eg var deg:) Da kan du prøve forskjellig og så finne ut hva som passer best. Du finner bæretreff i nærheten av der du bor på tettinntil.no.

Jenta mi er 14 mnd (10 kg) og eg bærer henne mest i sjal. Synes det gir best avlastning for meg, og det finnes mange ulike måter å knyte på (noe for enhver anledning;). Sambo bruker ergo (litt mer maskulint) og eg synes også den er god. Ellers bruker eg onbu (litt samme som meitai) en gang i blant, men da klarer eg ikke bære lenge før det blir tungt på skuldrene (kansje en time eller to, men da er det tungt).

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...