Gå til innhold

Weee, jeg bestilte vogn i dag:D:D:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg rotet meg til å bestille drømmevogna, det ble en emmaljunga edge duo combi i svart:D Elsker den vogna! har Eeeeeegentlig ikke råd i det hele tatt, men bare MÅTTE ha den!;p hehe.. Får den i juli, så nå gleder jeg meg:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takktakk:D

Skrevet

Gratulerer!! skjønner du er fornøyd, for jeg har bestilt samme vogn, i fargen java! henter den i sverige i slutten av juni!! Gleeeeeeder meg!!!!

Skrevet

Bestilte samme vogn i går!!! Berre måtte ha den sjølv om den kosta masse peng ;o)Trur vi blir superfornøgde. Kan hente den i juli og då er skattepengane forhåpentlig komt!!

Skrevet

Dro til Sverige i går vi og bestilte og betalte vogn. Så nå er det bare å glede seg og slappe av fordi det vanskeligste (synes jeg da) kjøpet til babyen er unnagjort. :) Ble en Teutonia Spirit S3 på oss.

Skrevet

gratulerer med kjempefin vogn!:-) vi har nesten samme, mondial med sportsunderstellet, også sort! den står i stua og lyser opp, er så fin! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...