Mamma til en engel<3 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Endelig har jeg rotet meg til å bestille drømmevogna, det ble en emmaljunga edge duo combi i svart:D Elsker den vogna! har Eeeeeegentlig ikke råd i det hele tatt, men bare MÅTTE ha den!;p hehe.. Får den i juli, så nå gleder jeg meg:D
Lillehjertet2 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Gratulerer!! skjønner du er fornøyd, for jeg har bestilt samme vogn, i fargen java! henter den i sverige i slutten av juni!! Gleeeeeeder meg!!!!
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Bestilte samme vogn i går!!! Berre måtte ha den sjølv om den kosta masse peng ;o)Trur vi blir superfornøgde. Kan hente den i juli og då er skattepengane forhåpentlig komt!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Dro til Sverige i går vi og bestilte og betalte vogn. Så nå er det bare å glede seg og slappe av fordi det vanskeligste (synes jeg da) kjøpet til babyen er unnagjort. Ble en Teutonia Spirit S3 på oss.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 gratulerer med kjempefin vogn!:-) vi har nesten samme, mondial med sportsunderstellet, også sort! den står i stua og lyser opp, er så fin! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå