PAVEEL Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 hvis jeg får jente så har jeg litt lyst til å kalle henne det, Elida Therese. bare Elida til vanlig da. hva synes dere?
Bøggly Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Kjenner ei Alida, og etter å blitt vant til navnet er det kjempefint. Synes sikkert det samme om Elida også, hvis jeg blir vant til det.
Masaili <3 Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Synes navnet er fint, men forbinder det med en person jeg ikke likte særlig godt!
PAVEEL Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2008 synes det selv også ja:-) veldig koselig å se at navnet er godt likt:-) men det gjenstår å se om jeg får brukt det da, om det er ei tulle inni der el enda en m tut:-)
Venezia 1 Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Elida er kjempefint! Hadde valgt det selv hvis det ikke var for at både venninne og kollega har Elida. Syns det er penest alene.
Jenny-penny Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Kjempe flott! Men likte ikke kombinasjonen med Therese desverre..
Tøysetipp Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 Har dårlig assosiasjoner til det navnet. Så jeg liker det ikke.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 19. mai 2008 #15 Skrevet 19. mai 2008 Min gutt skulle het Elida om han ble jente. Er litt i tvil om ei eventuell fremtidig jente skal hete Elida da jeg bor på bygda i Trøndelag og der har de en tendens til å uttale det med 4 l'er. Da er det ikke like fint.
storetrille Skrevet 19. mai 2008 #17 Skrevet 19. mai 2008 Veldig fint, men best alene tror jeg, ellers kan det fort bli tungt.
hit og dit Skrevet 19. mai 2008 #18 Skrevet 19. mai 2008 Elida er veldig fint. Me vurderte det navnet, da det er mellomnavnet til sambo sin farmor. Kanskje nestemann skal heite det. (therese liker eg ikkje, men det har så lite å bety at eg setter det i parantes)
PAVEEL Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 19. mai 2008 det er akkurat det samme for meg Tåkeluren. bor på nordvestlandet jeg da og her har de en tendens til å legge trykken på noen bokstaver... så er en liten fare for at det blir Ellida, m trykk på L, men heldigvis er det mest den eldre generasjonene her da som gjør det.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #20 Skrevet 19. mai 2008 Tenker bare "Elida hair institute" ..men bortsett fra det er navnet i seg selv vakkert:)
Mamalicious Skrevet 19. mai 2008 #21 Skrevet 19. mai 2008 Syns det er kjempe fint! Oldemora mi har det som mellom navn , Viktoria Elida!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. mai 2008 #22 Skrevet 19. mai 2008 Synes ikke noe særlig om det..
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 19. mai 2008 #23 Skrevet 19. mai 2008 Elsker navnet. Både Elida og Alida....kanskje en liten knapp på A.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå