Gå til innhold

hva synes dere om navnet Elida?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

hvis jeg får jente så har jeg litt lyst til å kalle henne det, Elida Therese.

bare Elida til vanlig da.

 

hva synes dere?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det godt, men liker Alida enda bedre. :o)

Skrevet

Kjenner ei Alida, og etter å blitt vant til navnet er det kjempefint. Synes sikkert det samme om Elida også, hvis jeg blir vant til det.

Skrevet

Synes Elida er fint:)

Skrevet

Synes navnet er fint, men forbinder det med en person jeg ikke likte særlig godt!

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Elida er nydelig.

Skrevet

synes det selv også ja:-)

veldig koselig å se at navnet er godt likt:-)

 

men det gjenstår å se om jeg får brukt det da, om det er ei tulle inni der el enda en m tut:-)

Skrevet

Elida er kjempefint! Hadde valgt det selv hvis det ikke var for at både venninne og kollega har Elida. Syns det er penest alene.

Skrevet

Kjempe flott! Men likte ikke kombinasjonen med Therese desverre..

Skrevet

Har dårlig assosiasjoner til det navnet. Så jeg liker det ikke.

Skrevet

Min gutt skulle het Elida om han ble jente.

 

Er litt i tvil om ei eventuell fremtidig jente skal hete Elida da jeg bor på bygda i Trøndelag og der har de en tendens til å uttale det med 4 l'er. Da er det ikke like fint.

Skrevet

Veldig fint, men best alene tror jeg, ellers kan det fort bli tungt.

Skrevet

Elida er veldig fint. Me vurderte det navnet, da det er mellomnavnet til sambo sin farmor. Kanskje nestemann skal heite det. (therese liker eg ikkje, men det har så lite å bety at eg setter det i parantes)

Skrevet

det er akkurat det samme for meg Tåkeluren. bor på nordvestlandet jeg da og her har de en tendens til å legge trykken på noen bokstaver... så er en liten fare for at det blir Ellida, m trykk på L, men heldigvis er det mest den eldre generasjonene her da som gjør det.

Skrevet

Tenker bare "Elida hair institute" ;)

 

..men bortsett fra det er navnet i seg selv vakkert:)

Skrevet

Syns det er kjempe fint! Oldemora mi har det som mellom navn , Viktoria Elida!

Skrevet

Synes ikke noe særlig om det..

Skrevet

Elsker navnet. Både Elida og Alida....kanskje en liten knapp på A.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...