:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 det er ikke noe som er "vanlig" ut over det som man kalder "vanlig samvær" som er pr dags dato: 1 dag i uka, anden vær helg, anden vær jul og påske og 14 dager sommer. jeg anbefaller dere og drite i hva som er normalt og gå ut i fra hva du og far har muligheter til og hva som er best for småen.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 kjenner de hverandre eller må det til en bli kjennt periode? Annenhver helg og 1 dag i uka. Tror han kan kreve mer, men dette er vel det vanlige om han ikke krever mer.
alvam Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Ja, de kjenner hverandre. Vi har bodd sammen til nå. Han krever 50-50 Jeg foreslår "vanlig samvær"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 da kan du argumentere med at barneombudet fraråder 50/50 for barn under 3 år og at det ikke er gunstig før barna er store nok til og selv kunne si at de ønsker den ordingen og si at de trives med den.
alvam Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 Takk, Har tenkt å gjøre det. Kan jeg foreslå en opptrapping i den "vanlige samværsmodellen", eller går man "rett på med det samme"?. Han har ikke funnet nytt bosted enda, men bor hos familie.
elskerlivet Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 eller far kan ha fullt og mor annahver helg og en dag i uka.. skjønner ikke at alle tar for gitt at det er mor som skal ha mest.. er ikke alltid det er det som er gunstigst... ikke for å krangle med hovedinnlegger her altså, har bare en veldig god kamerat som holder på å diskutere samvær med x-en, og fra hennes synspunkt er det liksom bare snakk om at han skal ha pittelitt samvær med dattra, enda han har 8-4 jobb og hun jobber i helsevesenet i turnus.. skal man se litt fornuftig på det må det jo være bedre at han har hovedomsorg her, men alle mener liksom at mor er best uansett situasjon.. whyyyy'???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå