Gå til innhold

Lille Lone


millamora

Anbefalte innlegg

Føler meg sååå ufattelig tom, magen er borte...

 

Etter å ha vært sammen i 16 år, og etter to prøverørforsøk...ble vi gravide på den natirlige måte, endelig...ikke bare var vi overlykkelige, men alle rundt oss å...

Klokken 18.30..i uke 24.ble du lille engel født, du ligner på pappan din...vi tror du er død, men du lever...vi er så glad for det, vi føler vi fikk ha deg, iallefall en time...

Du var så aktiv i magen, og det å komme hjem, føltes så tomt...se seg i speilet........magen er ikke der...mange tårer er grått, men det var vel ikke meningen denne gangen da...du får trå dine første skritt der oppe vennen vår...

 

Elsker deg...lille Lone:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange mange klemmer til deg mammaen til Lone. Vil bare tipse deg om:

 

www.englesiden.com

 

et stort (dessverre) og aktivt forum for oss som har mistet barn.

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Utrolig leit å høre om lille Lone som ikke får være sammen med mammaen og pappaen sin. Ble veldig lei meg på deres vegne. Verden er rett og slett et urettferdig sted! Selv mistet vi vår lille Elida for akkurat seks uker siden. Hun var 26 uker i magen min, men vi måtte avbryte svangerskapet pga alvorlig hjertefeil og mellomgulvsbrokk. Fryktelig vondt. Signerer anonym over her som tipset om englesiden. Jeg har vært medlem der en måneds tid og finner mye støtte hos de fantastiske folkene der inne.

Sender deg og din kjære (og lille engelen Lone) mange gode tanker. Bare send meg en privat melding hvis du føler for det.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Millamora,

 

Er veldig lei for at du ikke fikk ha lille Lone med deg lenger.. Som de to andre her skriver: englesiden er et veldig godt sted å være for oss englemammaer.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære deg og dine...

Det er ufattelig og vanskelig å finne ord. Å miste et barn forandrer livet, i allefall for meg. Savnet vil alltid være der, tankene om hvordan det ville vært. I morgen er det 5 mnd siden vi mistet vår lille, og det er fortsatt dager som er fryktelig tunge... Det er jo ikke slik at man skal miste et barn, uansett. Håper dere finner en slags trøst som kan få dere videre i livet. Englesiden og foreningen Et barn for lite kan hjelpe. Vi er så heldig og har to større barn som hjalp oss å tenke på at vi må klare oss videre... Vi må leve for dem.

 

tenker mye på alle englemammaer, pappaer, besteforeldre og flere... Det er en vanskelig sorg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...