Silje`mor Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Har gått med hodepine i fire dager nå, hjelper ikke med paracet. Bør jeg gå til legen? Syns kanskje det er litt "lite" å gå til legen med.. Er redd for svangerskapsforgiftning, men har veldig lite vann i kroppen.
modnas Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hvor langt er du på vei??? har hatt huepine, trykk øverst i magen og vært fryktelig sliten ei stund nå. Men var på legekontoret i dag og leverte urinprøve og målte blodtrykk, og bare skryt å få... var så bra så! Men er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, for formen er langt fra på topp...
Silje`mor Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 27+1. Har legetime til uka, men orker ikke å gå med hodepine til det.
nr.4 i oktober Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har det samme, og vet nå hvorfor- Jeg har veldig stive skuldre og øverste delen av ryggen er ikke god. Går hos fysio pga bekkenet, og hun fant ut at jeg har spenninger i rygg og skuldre som følge av at bekkenet er vondt, og at jeg da går/belaster hele kroppen min på en annen måte- slik at jeg bli mer anspent andre steder oppover i ryggen i tillegg. Og når skuldrene virkelig stivner, da kommer hodepinen snikende og fester seg. Prøv om mannen din kan kjenne litt rundt på skuldrene/ øverst på ryggen din. Spesielt like ovenfor og nedenfor skulderbladene og inni "krikene og krokene" der blir ihvertfall jeg veldig stiv. Når sambo eller fysio klemmer og masserer og trykker inn de vonde stedene, kjenner jeg isinger opp i hodet der hodepinen pleier å sitte, så det er de nervene/blodårene som fører dit som trenger en liten oppvekker i mitt tilfelle. Har du tigerbalsam/mentholatum e.l kanskje Son i hus, få det gnidd godt inn samtidig. Massasjen hjelper meg ihvertfall mye i forhold til hodepinen, blodsirkulasjonen i skuldrene kommer i gang og hodepinen slipper etterhvert. Og drikk masse kaldt vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå