Næsningsfrua Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Min x har blitt pappa til ei lita jente, og xxxx stolt storebror... Og jeg kjenner tårene presser på, og har lyst til å hyle! Hva med mine to store, skal de bare glemmes? Pappa starter ny familie, uten å ofre en tanke på sine to sønner, som han rett og slett driter i. Og ikke har sett på over 8 år... Men det er jo ikke de små sin skyld, nydelige var de på bildet, men mammahjertet mitt blødde nok litt. Viste de store gutta avisa, og de foretrakk ikke en mine, men tro hva som rører seg inni dem? Ikke godt å si...
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 uff så utrolig trist å være vitne til at ungene blir oversett og "glemt" av sin egen far. fryktelig trist!!!
Maud Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg skjønner at du blir trist. Både på dine egne vegne og særlig på guttas vegne. At de ikke foretrakk en mine, trenger ikke si så mye om hva de tenker. Dumme folk som setter barn til verden og så ikke følger dem opp etterpå!
Plutseliten :) Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Dette er trist og vondt for en mamma som opplever at pappan rett og slett gir blaffen i sine barn.Og det er utrolig sårt for ungene. Jeg vet endel om dette...har en 16 åring,som ikke eksisterer i pappans nye liv lenger Hun trekker og på skuldrene,men at de tenker og grubler er sikkert. Er sikker på at du gjør det du kan og litt til for at gutta skal ha det bra,vær stolt av det! Klem fra
Næsningsfrua Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Han på 14 har et enormt sinne mot sin far, og det er på en måte sunt tror jeg. Da er det verre med han på 16 som ikke viser følelser i det hele tatt, for hva som rører seg i han er nok ikke godt å si. Han var jo pappagutten.. Men en mann som sitter med sitt nyfødte barn, en skulle jo tro at det fikk noen tanker i gang? At han minnes de første? Det jeg vet er at jeg har to vanvittig kjekke gutter, og det tar jeg æren for helt alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå