Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Skal på ul snart,(vet ikke hvor langt jeg er på vei) Føler litt at det må bli abort..Men klarer jeg det da? Huff!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 synes jeg har nok med de jeg har egentlig.. Huff,er så vanskelig...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hvor mange har du da? Det sies at 2 er som 10, men etter det merker man nesten ikke at det kommer flere... Jeg har alltid ønsket meg 4 barn. Vet ikke om vi kommer til å få til det, men jeg tror barn har godt av å ha søsken. Vokse opp sammen med mange andre som de må ta hensyn til, ansvar for, og få masse kjærlighet og omsorg fra. Godt for barn å være flere når de blir større og når mor og far går bort, osv. Hvorfor ønsker du deg ikke flere barn? Om du har flere i fra før av, vil de jo avlaste deg mye. Det barn hovedsakelig etterspør er jo oppmerksomhet - den vil dere være mange til å dele på å gi... Huff, synes bare det er så trist når jeg leser om folk som ønsker å ta abort. Jeg kunne selv aldri ha tenkt meg det. Det er jo et lite barn, laget av deg, med dine gener. Verdens nydeligste barn. Jeg kunne aldri ha klart å ta abort - men så klarer jeg heller ikke å daske til en flue...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 jeg synes det var stor forskjell fra 1-2, men da jeg ble sammen med sambo som har en sønn som er 3 år yngre enn minste mi, så ble jo det å få nr 3 hehe. Og fra 2-3 var ikke noe stor forskjell. Nå venter vi vårt fellese barn, blir mitt 3 og hans 2 og tilsammen blir det nr 4 som kommer Og trur ikke det heller skal bli så stor forskjell Så du klarer en til visst du vil
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Det blir nr.3.. Vet ikke om jeg klarer og ta abort heller nei..Men det er så vanskelig..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 En ting kan jeg si med full sikkerhet: 1. Om du velger å beholde barnet kommer du ALDRI til å angre. 2. Velger du abort - kan du lett KOMME TIL Å ANGRE. Valget er ditt...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Jeg vil bare ønske deg lykke til. Valget er ditt, uansett, og jeg håper at du klarer å bestemme deg for noe uten å angre.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 forkjellen på 2-3 er ikke så stor altså Men 1-2 var stor foskjell. Så bare tenk litt over det du SÅ du klarer helt sikkert 3 unger uten problem Lykke til uansett valg.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Det er stor forsjell på 2 og 3 barn. Når mine 2 eldste er opp,er det mye roligere her. Alle 3, bare slossing og skrik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå