modnas Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Lurer bare på om det er noen andre som har kjent dette uten at det har vært noe.... Har hatt endel huepine, press øverst i magen og er så utrolig sliten. Leverte urinprøve og tok blodtrykk i dag, og det er kjempe fint...Men kan det være noe sjøl om prøvene er bra? eller er det bare en hissig liten dame inni der !!! er 23+3 og lurer på om ingen andre har kjent dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå