Gå til innhold

Hva synes dere??

kittecat *guttutenpåoginni*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg å samb har vært sammen i 8 år, skal gifte oss om tre mnd;) gleder oss masse....jeg har hatt lyst på barn leeeeeeeeeeenge men ikke han...men nå har han lyst faktisk da;) jipppiiiiiiiiiiiii.....så da har jo jeg lyst til å sette igang nå..hihi..men hva gjør jeg??venter jeg eller ikke??

pluss at jeg har en forlover som sier hun blir skikkelig sur hvis jeg er gravid i utdrikkningslaget mitt........skal jeg bry meg om henne? hun blir sikkert glad hvis jeg blir det da men...(ja jeg vet det kan ta tid før jeg blir gravid å..)

Noen råd?

klemz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg vært deg så hadde jeg kjørt på nå når mannen din og er klar...hadde ikke tenkt på utdrikkingslaget... du må jo jøre det som du vil og det som du føler blir det riktige og ikke tenke på hva forloveren din mener..=)

masse lykke til... =)

Skrevet

takk for det, ja jeg tror det er best å kjøre på, det er vårt liv og vi vil dette begge to.......:):) hvis jeg skulle være heldig å bli gravid før bryllupet så får jeg bare satse på at jg ikke blir så veldig dårlig..hihi..

Skrevet

Jeg hadde ikm på selve utdrikkninglag dagen min, viste jeg var gravid, uten å ha tatt test( 1 mnd). Sa da til min forlover at jeg trodde jeg var gravid så ikke sjenk meg! Det gikk kjempe fint, og var kjempe gøy, jeg hadde to cidere!Ingen skjønte noe!

I bryllupet var jeg jo da 2 mnd. Og var ikke noe dårlig. Men husk å spise fra morgenen av!!!! Kan fort bli små kvalm om man ikke får i seg noe mat, og er så fort å glemme på en slik dag!!

Jeg ville tenkt på mitt ønske og ikke andres! Er du klar så ville jeg ikke latt noen stoppe det, og tror nok hun blir glad uasett!

Lykke til med prøvingen:)

Skrevet

tusen hjertelig takk for tips og råd suzy84;) det er så supert å spørre om ting her inne for man får alltid så raskt svar..hehe...takker og bukker;)

Skrevet

vet hva jeg gjør nå så er super happy;) ha en flott kveld videre alle sammen, masse babystøv tilalle her inne*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...