up&go* Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg ser ikke ut på beina etter 2 svangerskap. Jeg har store områder med sprengte blodkar på begge beina, og gruer meg til å gå i shorts / capri nå til sommeren. Jeg vet at dette kan fjernes med laser og innsprøyting av noe, men dette kan visstnok ikke gjøres mens man ammer. Har tenkt å få det gjort når ammingen er ferdig. Er det noen som har tips til noe kremer e.l. som hjelper - iallefall litt...? På forhånd takk for tips :-)
Little Dreamer Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 vet det finnes en dekkekrem for disse på beina..men husker ikke hva den heter.mener apoteket fører denne..hvis jeg ikke husker feil..utrolig dårlig svar til deg egentlig.men føler med deg med problemet..har også noe...håper det blir bedre når jeg blir brun..
up&go* Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg håper også det hjelper å få litt brunfarge - kanskje jeg skal spandere på meg en spraybrun hos hudpleier til fargen kommer. Det er virkelig ikke noe gøy å blotte disse beina - de lyser jo på den vinterbleke huden. Jeg føler meg altfor ung og sprek til å ha slike bein :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå