Spire i magen ツ Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Når man først kjenner liv i magen.. er det normalt å kjenne det hver dag etter det.. selv om man bare er 12uker ca?
*Super*Mamman* Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Neida, er ikke før etter uke 20 en gang en skal kjenne liv hver dag.. Om det er ca fra uke 25 tror jeg...
Spire i magen ツ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 enda godt å høre.. tror ikke jeg har gjort noe anna i dag jeg å kjent etter om det er noe der.. føler meg jo ikke gravid.. så noe må jeg da lete etter hmm da må jeg nokk bare vente da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå