anitra Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 heia,tenkte skulle tatovere et kinesisk tegn på skuldra..noen som vet hvor finner slikt på nettet? har å lyst på navne mitt med kina tegn men vet ikke kor æ ska finn d..noen som vet?
påtjukken Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 vet ikkje kor en finner dette på nettet.. har leita i mange mnd men finne ingenting, så må sikkert på ei tattoo sjappe...
Nætte;mortil2 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Vær litt obs på de tattoo sjappene, for ikke alle er like seriøse på hvor de finner tegnene... Fikk nylig høre en historie fra min svigerinne.. På jobb så hadde de hatt besøk av en dame fra kina, som gikk bak ei jente med et kinesisk tegn på skulderen. De spurte jenta hva det betydde og det skulle være et eller annet med glad i livet eller noe slikt, husker ikke helt ordlyden.. Men da de gikk derfra så sa den kinesiske damen at det var det slett ikke, men det var et tegn for en eller annen matrett!!! Husker i farta ikke hva slags... Jeg har selv et kinesisk tegn på magen, og lurer jo fælt på om det betyr noe helt annet enn hva jeg tror!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå