♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hvis man har regelmessig mens...kan man da stole på de nett-testene om når man har eggløsning? Har aldri prøvd å finne eggløsningen min,men må prøve å finne det ut. Noen som kan hjelpe meg med svar?
love ya kidd...=) Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 viss du vet hvor mange dager din syklus er på, og det er likt hver mnd så tror jeg nok at du kan stole på de... har du prøvd lenge å bli gravid? lykke til:)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Skal begynne nå i begynnelsen av juni På nette sa resultatet at jeg vil ha eggløsning mellom 3 og 7.juni... Så du mener jeg kan stole på det? jeg har jo som sagt aldri prøvd å finne eggløsningen min... Hvordan er det med deg da?
love ya kidd...=) Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 ja jeg tror det... min syklur øker for hver mnd så det er ikke godt å si hvilken tid jeg har, så får bare håpe at det skjer en gang om ikke for lenge... vi har prøvd siden nyttår, men ikke lykkes... skal teste i neste uke... håpe, håpe...
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 masse lykke til da:) Jeg blir gal av de her nettsidene overalt..de gir jo så mye forskjellig informasjon... Har vært inne på 6-7 forskjellige sider om eggløsning. Og de sier alle forskjellig * en side sier man får eggløsning ca 14 dager etter påbegynt syklus (hvis regelmessig menstrasjon) * en annen sier 14 dager før neste syklus begynner. * en tredje sier at ar man 32 dagers syklus,er det 16-18 dager etter påbegynt syklus Er det rart man blir gal når alle sier så mye forskjellig??? Hva skal jeg gjøre,og hvem skal jeg høre på? Hjeeeelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå