Gå til innhold

Oiii... jeg har bomma fullstendig!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen må ungene ha ferie 3 uker i stekk på sommeren.

Så jeg har satt opp tre uker, og levert inn (en mnd siden). Så ser jeg på turnusen til mannen at jeg har satt opp feil uker... Han jobber to uker i strekk,og har to uker fri og jeg har sett feil på turnusen, slik at jeg blir hjemme alene med begge ungene i 2 uker... Og det er litt tabbe da, for da må jeg skaffe annet barnepass når jeg skal jobbe i sommer.... Faen altså! Er det for sent å gjøre noe med det tror dere? Har barnehagen satt opp feriene, slik at det er umulig å bytte, eller går det???

 

SÅ typisk meg altså å surre sånn!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med dem:-)

Det lar seg helt sikkert ordne!

Skrevet

Jeg hadde ringt barnehagen og spurt.

Skrevet

ville nok hørt med barnehagen. Er jo ikke sikkert alle feriene til personalet er satt.

Skrevet

Ja, får snakke med de i morgen! Huff... At jeg kunne bomme sånn! Dobbeltsjekka det til og med! Kan ikke skylde på ammetåke heller... ;)

Skrevet

Snakk med de og forklar at det ikke ble som du trodde og om det var mulig å bytte.

Skrevet

Om ikke barnehagen har rom for at folk bommer litt, og må flytte ferien, ville jeg ha lurt litt på barnehagen...

Så prat med de i morra, så får du sikkert ordna opp i det! Har liten tro på at dine to barn velter hele feriekabalen for personalet. -dessuten er vel barnehagen der for ungene :-) Uten barn, ingen barnehage!

 

 

Skrevet

"Om ikke barnehagen har rom for at folk bommer litt, og må flytte ferien, ville jeg ha lurt litt på barnehagen..."For en kommentar da gitt...

 

Barnehagepersonalet har også lovfestet krav på 3 uker sammenhengende ferie.De er også privatpersoner som sikkert syns det er deilig å kunne vite når de har ferie og stole på at de faktisk får det.Jeg tenker at jeg ville i allefall blitt forbannet om noen forandret på ferien min sånn "helt plutselig",hvis du skjønner.

 

Ellers er jeg enig med deg i at det sannsynligvis lar seg ordne,men at det er best å snakke med barnehaven og være litt "ydmyk" m.h.t. at det var HI sin feil.

(Vet forresten at det kan være fort gjort å se feil på turnus,selvom man har har dobbeltsjekket.)

 

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...