Gå til innhold

Gammel mobil som babyleketøy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selvfølgelig vasket den godt og tatt ut batteriet... Men mannen min mener likevel at det (kanskje) kan være farlig. Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kjøpt en babyleke istedenfor, man vet aldri med små deler som kan løsne f.eks...

Skrevet

Dette leste jeg om en gang..

Mobiler er innsatt med et middel for at de skal bevare glans over lang tid. Dette får barna i seg når de sitter og biter og slikker på den..

Dette løsner og er visst ikke bra for små barnekropper..

Skrevet

Ok. Da får vi kassere denne populære leka:). Leketelefonen fra FischerPr. erv ikke like spennende. Men- helse først!:)

Skrevet

jeg tror ikke jeg hadde tatt den bort. emilie leker med våre mobiler hvertfall..

Skrevet

Skjønner ikke hvorfro de skal leke med mobil jeg da.. De har masse andre leker og mobilen er skitten og ekkel. Er imot leke-mobiler også jeg da. Særingen

Skrevet

Kanskje fordi mobilen av en eller annen grunn er det aller mest spennende som finnes i hele verden akkurat nå?

Skrevet

Sønnen min har også en gammel mobil. Han har også en gammel fjernkontroll og en faxmaskin! :)

Det var en periode han var helt besatt av våre telefoner og fjernkontrollen, så da var det greit å ha noe annet å gi han. Vanlige leker var heller ikke så populære en periode. Faxmaskinen er kul fordi den har en spennende, krøllete ledning og dessuten kan man jo klatre på den...

Har ikke tenkt på at det kan være farlig (annet enn det med løse deler). Hva er det slags stoff det er snakk om? Uansett sitter han jo ikke og slikker på telefonen hele dagen, så han overlever nok vil jeg tro.

Skrevet

Sånn er vår lille snupp også; hun elsker våre mobiler og gjør alt hun kan for å grabbe dem eller fjernkontroller i et ubevoktet øyeblikk... Hm. Kanskje jeg får søke litt mer på nettet og se om jeg finner noen undersøkelser på det?

Skrevet

Ingrid bruker den gamle mobilen når jeg snakker i min hun.. hermer etter meg.. Hun er så søt atte :-)

Ingrid har vært besatt av knapper og trykketing siden hun skjønte hva en leke var, så det å la henne leke med gamle fjernkontroller og mobiltelefoner er helt normalt for meg..

Vel og merke UTEN batterier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...