Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 hvis noen slenger en stygg kommentar eller er frekke mot dere? altså andre menn først og fremst. Forventer dere at han skal ta dere i forsvar? Hadde dere brydd dere hvis han ikke sa noe?
Verbena Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Mannen min må da vel få reagere akkurat sånn som han vil/føler det er riktig for han å reagere. Jeg er da voksen og kan passe på meg selv. Forsvare meg og svare om noen slenger med leppa eller er frekke klarer jeg helt fint selv!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Forventer ikke noe. Er selv så sjenert at jeg ikke hadde turd å si noe.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Signerer Verbena. Om noen slenger med leppa til meg klarer jeg å svare for meg selv, trenger ingen mannsrygg å gjemme meg bak. Er jeg derimot ikke til stede og noen har lagt ut en bemerkning som ikke stemmer om meg så forsvarer han meg!! God mannen min!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 syns ikke mannen er ordentlig mann hvis han ikke forsvarer dama si!uavhengig om hun kan prate for seg eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Dere som ikke forventer noe..hadde dere seriøst ikke blitt skuffa,hvis han bare sto der og hørte på?
KaMa Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Enig med verbena, samt at jeg ikke helt klarer å måle manndom i neandertalerskala. Altså, at menn skal forsvare sine kvinner, sloss og være primitive for å være MANN.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 HI her. var ikke jeg som skrev det innlegget med at han ikke er ordentlig mann. men jeg mener at han skal forsvare dama si,akkurat som jeg ville forsvart han. gjelder ikke kun menn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå