Shinyogsmåen Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Skal til tannlegen i kveld, så har forsøkt å pumpe meg slik at pappan kan gi flaske om det skulle bli nødvendig. Men jeg får ikke ut noen ting, har holdt på i hele dag. Det ser heller ikkeut som sønnen min klarer å få ut noe særlig. Trodde kanskje det var pumpen som var satt sammen feil - men så når jeg pumpet nå så kommer det bare ut blod! Hva er dette for noe??? det gjør ikke vondt, men hva er galt? noen som har opplevd dette?
hamsterpia Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hei! Jeg kan nok ikke hjelpe deg, for jeg vet ikke hva dette kan være. Men jeg ville ringt legevvakten og spurt der. Best å være på den sikre siden. Lykke til i allefall!
du og jeg og vi to Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Det med at ikke det kommer noe når du pumper har jeg vært borti. For meg var det utdrivningsrefleksen som ikke ble trigget. Jeg fikk Syntocinon på resept av legen, og da fungerer pumpingen - og det fungerer også når jeg pumper det ene brystet mens mini spiser fra det andre. Du skriver ikke hva det er som gjør at du ikke tror sønnen din klarer å få ut noe særlig heller? Det med blod hørtes ikke noe hyggelig ut, kan du være sår av alle forsøk med pumpen? Når jeg prøvde uten sprayen, ble det kraftig vakum uten at det kom ut noe, og jeg husker jeg ble litt sår faktisk. Lurte på hvordan det kunne anbefales hvis man var sår fra før siden jeg faktisk ble litt sår av selve pumpingen.
Shinyogsmåen Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Takk for svar begge to. Var nok bare jeg som ble litt fort hysterisk her -det ser ut som blodet kommer fra et sår som sannsynligvis har kommet pga alt for mye pumping. Men har ikke hatt noe problemer med å pumpe før. Grunnen til at det virker som han ikke får noe er fordi han tømmer puppene veldig fort 2-5 min på hvert bryst også virker det som han vil ha mer.. Nå har vi vært å kjøpt nan så vi får prøve med det om det ikke blir bedre. Greier sikkert å pumpe fint igjen i morgen når jeg ikke har presset på meg om at nå må jeg ha melk. Han har ikke fått nan før- burde jeg blande det ut med morsmelk eller bare gi nan (eller pappaen da,mens jeg er borte) ? Han er 3mnd
du og jeg og vi to Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Stress og pumping gir sjeldent gode resultater;) Det går sikkert fint med nan - jeg har faktisk aldri prøvd det fordi mini har melkeallergi, så der kan jeg ikke uttale meg. Kan jo hende at gutten din trenger litt mer mat enn han gjorde før, jeg merket det rundt 4 måneder i alle fall, og det er jo veldig individuelt. Da la jeg han til en halvtime - time før han egentlig skulle ha mat, og så kom det melkeproduksjonen seg i løpet av noen dager. Og så anbefaler jeg Syntocinon for stress-pumping;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå