Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Noen som har vert der hos dr Montzka (tror jeg det står) På ultralyd?? Skal dit i morgen og lurer på om der er 3 og 4D og om en får dette når en skal dit?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Nå skal jeg ikke si det helt sikkert da, men tror ikke de tar 3/4D som rutine på sykehuset. De har visst, men bruker det bare i spesielle tilfeller. Skal du ha 3D må du på MR-klinikken på Moa
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Dette er ingen rutine kontroll, er under tett oppfølging av diverse grunner. Og jeg vet de har 3&4D på sykehuset men ikke om han her utfører det..hmm..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Eg fekk sjå pjokken min da eg var 3 mnd på veg. Og det var i 2007, og dei hadde akk bjynt å bruke maskina. Fekk sett handa, alle 5 fingrane! So det er vel ei muligheit for at du får sett det når du skal til en lege og ikkje jordmor, og sidan det er oppfølging av spes grunner. Berre spør han
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Åh, så koselig da..ja jeg må spørre for nå er jeg så nysgjerrig også!! Vil vite kjønnet og!=)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 For å vere heilt på det rette her, so var eg ikkje med den akk legen, trur eg..... men eg trur nok ikkje det skal ha noko å sei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå