Gå til innhold

Boken om meg. Hvilken har dere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en slik bok til jenta mi nå så jeg kan begynne å lime inn bilder å skrive ned alt mulig. Vet ikke hvilken jeg skal kjøpe. Noen som har kjøpt og har noen og anbefale??? :) Og hvor kjøpte dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Sandviks sin, "min egen minnebok", den er kjempefin :) Kjøpte den på Norli.

Har et par stk fra fotobutikker også, men de er ikke like fine.

Skrevet

Vi har flere ulike bøker, da vi fikk mange i presang! Hva slags bok du vil ha kommer jo litt an på hva du ønsker å skrive ned osv. Noen bøker har liten plass til å skrive på, mens andre har litt større plass å skrive på. Men jeg synes at det uansett er litt for liten plass til det jeg har lyst til å skrive, så jeg har startet med å lage en scrapbook til lille knotten min! Der kan jeg skrive så mye jeg vil, samt lime inn bilder og andre minner som f.eks armbåndet fra sykehus osv osv... Så det er et hett tips siden det virker som du har lyst til å skrive ned endel ting! Bøkene blir ofte mer sånn korte fakta, mens en scrapbook kan du lage til noe helt personlig :D

Skrevet

Jeg valgte den fordi den er veldig detaljert og har god plass til å skrive alt mulig :)

Skrevet

vi har ole brumm sin kjøpt på babyshop og er stor fornøyde.

boken har en fortelling fordelt på en liten snutt på hver side så du kan lese for babyen når den blir eldre.

den er veldig detaljert om det første året.

første jul

første bursdag

og maaaasse mer.. det er så morro å skrive i den =) skjer jo noe hele tiden! bare å huske å skrive inn. hehe..

jeg anbefaler den.

den koster 199 =)

Skrevet

jeg har babykrøniken og er super fornøyd med den. Annbefaller den på det sterkeste jeg da.

Skrevet

Hei!

Vi kjøpte boken "da jeg var liten"(utgitt av Schibsted og vi er kjempe fornøyd med den. Den har både sider for å skrive + å sette inn bilder.

Den kjøpte vi på Norli, kr 249,-

Skrevet

Ja, den kjøpte vi og. Veldig fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...