chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har sånn nedpress av og til, bare kjennes ut som hele magen skal dette av meg, via underlivet liksom... Fatter ikke hva dette kan være.. Ikke hver dag en har det heller, og det kommer like gjerne når jeg ligger som når jeg står eller sitter.. Noen her inne som har/har hatt det samme? Og som evt har noen kloke svar å komme med?=)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har også veldig nedpress av og til, og det er vedlig ubehagelig. Hos meg er det verst etter sex, eller hvis jeg står/går mye. Merker ikke så mye til det hvis jeg sitter eller ligger. Dette er vanlig, fordi ungen presser, og det blir et økt trykk. Dette kan også medføre åreknuter i underlivet. Du ble kanskje ikke så mye klokere, men du er hvertfall ikke alene:)
gaya og leander :-) Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har også hatt det sånn en god stund, har ofte nedpress samtidig med at jeg har kynnere. jeg har det helt uavhengig om jeg står, sitter eller går, men har ikke merket noe etter sex eller når jeg ligger. Ubehaglig kan det være og du er som hun over her sier ikke alene om å ha det sånn. :-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Okay, takker dere for svar=) Var mye det jeg hadde håpet på og regnet med, at flere hadde det og kunne si at dette er ganske vanlig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå