Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hvordan gikk det?? Lar du typen dra til California i 3 uker? Eller tok du svarene du fikk her til deg? :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det lurer jeg og på, men var det ikke en anonym som skrev innlegget da?
Mamma mjaua Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 hei, eget diskusjonstema til meg, kult:) hmm.. skjønner ikke helt hva du mener. hvis typen min ville til california i 3 uker, måtte han ha tatt med meg og sønnen sin hehe (som snart blir født). hørtes litt deilig ut. men han har ikke planlagt å dra dit. hvilke svar mener du?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Det var en tråd her inne om en fyr som ville dra på guttetur til California i den tida dama skulle føde for en ukes tid siden. Jeg tror noen tror at det var du som skrev det, men de tar tydeligvis feil.
Mamma mjaua Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 åå huff da, får håpe han ikke drar.. haddet det vært typen min, hadde jeg ikke tillat det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå