Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et vennepar av oss skillte seg (eller ble separert) i fjor sommer. Vi er fortsatt venner med dem begge og de har begge nye kjærester. Så var jeg og samboer ute og tok en kaffe sammen med han og nye dama i går og på vei til bilen møter vi på ekskona. Var rimelig tykket stemmning... Hun liker visst ikke den nye kjæresten eller at han i det hele tatt har ny kjæreste selv om det var hun som ville skilles og hun sier hun visste de ville bli skillt FØR hun giftet seg. Og hun fikk ny kjæreste først.. Så hun har egentlig ikke rett til å være sur. Og de seg imellom er helt enige om at det er greit at de fortsatt omgås de samme vennene.

Så...nå kryssforhører hun meg om hva vi snakket om, hvorfor vi var sammen med de osv....Bare gjør meg litt dum jeg og svarer delvis unnvikende. Syns sånt blir for dumt :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville sagt at jeg ønsker å snakke om eksen til henne. Hvis det skal fungere at dere er venner med begge fortsatt, kan det ikke være sånn at dere forteller henne alt om han etter hver gang dere har møtt hverandre. Spør henne hvordan hun hadde likt at du fortalte alt dere snakket om til han, så kanskje hun skjønner det.

Skrevet

Nå har hun heldigvis fått en litt mer fornuftig vinkel på samtalen selv, så det gikk bra ;-)

Skrevet

Jeg hadde sagt jeg er venner med begge, så hold meg utenfor dette.

Jeg sier ikke til han hva vi snakker om og ikke til deg hva jeg og han snakker om. Jeg hadde sagt det så rett ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...