Gå til innhold

Nedpress når jeg går og konstant hard mage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det tulla som fester seg eller?

Er jo vondt å gå for det presser så veldig på..

I tillegg har magen vært hard som betong de siste dagene..

Noen fler,34+5 I DAG..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det for meg også. Snart 37 uker her. Vet ikke helt hvorfor, men jeg har hatt det slik en stund. Det er vel kanskje bare tyngden av magen og kynnere?

Skrevet

jeg har også hatt en mage som er knallhard et par-tre dager.og sliten og trøtt. jeg er 33+6. og litt mindre bevegelse på gutten.er litt bekymret.men,så lenge jeg kjenner litt liv for dagen så er jeg glad.skal inn til kontroll den 27.mai. av og til kjenner det ut som om gutten prøver og presse ut hodet.det gjør vondt.

Skrevet

Ja her er magen stort sett hard hver gang jeg prøver å bevege meg. Mister totalt pusten innimellom, men syns det er rart at kynnere skal vare så lenge og være så tunge.. Jajja!! Av og til når jeg går så kjennes det ut som alt bare skal "falle ut"! Og klarer ikke lenger å bøye meg fremover.. 35+5 i dag!

Skrevet

Uff,skal det være sånn fram mot termin så gleder jeg meg veldig.

Fikk litt hetta da..var ute å gikk i stad og da rant det av meg..

Ikke sånn som at vannet går men det kom endel..

Opplevde dette tre ganger iløpet av 10 min så ga det seg.

Skjønner ikke hva som foregår men nå er det kontroll torsdag og skulle det komme mer så ringer jeg og får en sjekk.

Skrevet

Hvis du lekker forstervann syns jeg du burde rinde føden eller JM, trenger ikke å være noe, men kanskje greit alikevel? :)

Jeg er 43 dager unna termin, og jeg er også kjempehard i magen og har hatt kraftig nedpress den siste uka, skal til JM i morra, så da får jeg nok beskjed om hva som foregår:) Kan skrive ned de svar jeg får her i morra etter timen:)

Skrevet

jeg veit ikke om det er fostervann men om det kommer noe mer i dag så ringer jeg jm.

Kjempeglad om du skriver ned svar i morgen etter timen din..litt spennende å høre hva hun sier.

I mellomtiden kniper jeg igjen:)

Ha en fin kveld...

Skrevet

Jeg er begynt på uke 34 og har hatt nedpress, følelse av at "alt detter ut" når jeg går og knallhard mage i flere uker alt. Jordmor sier det er kraftige kynnere, og nedpresset kommer av at tulla ligger med hodet godt ned i bekkenet. Men det høres jo nesten ut som om du lekker fostervann?? Ville ringt føden og hørt jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...