Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Da har vi bestemt oss for å prøve å bli gravide igjen! Vi fikk en velskapt datter i desember, som vi håper snart kan få en lillebror eller søster. Mor begynner å dra på årene (38 år), så noe særlig lenger vil vi ikke vente, selv om det kanskje kan bli tøft om vi skulle bli velsignet snart igjen.. Jeg fikk raskt mensen tilbake etter fødselen, har hatt den tre ganger relativt regelmessig nå, og IKM vil være ca 10. juni. Mannen min er også fornøyd, for som han sa "da må vi jo ha sex ganske ofte i perioder!" Ha en fin dag!
Dotten Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hei! He, he. Virker som om mannfolka er ganske så fornøyd under prøveperiodene ja... he, he. Vel. Ønsker dere masse lykke til, og om det klaffer fort blir det to tette, men når den minste er rundt året, blir det mye mindre slit for dere, da de små vil avlaste dere ved kanskje å leke litt mer sammen, og ikke kreve så mye oppmerksomhet fra dere! Driver selv å lager nr. 2, men her tar det tid gitt. Har nettopp fylt 37 år, fikk ei jente i sept. 05, og har snart prøvd på nr. 2 i 2 år!! Så man er nok dessverre ikke garantert at det klaffer fort. Jeg fikk igjen mensen etter 10 uker, og den har vært stabil siden, så skjønner ikke dette helt. Vi kan da ikke ha blitt sterile maks ett år etter at vi lagde snuppa?? Vel. Håper det klaffer fort for dere. Masse lykke til .. igjen
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Takk for det, Dotten - og tvi tvi til dere også! Ikke lett å begripe at nr 2 lar sånn vente på seg? Gikk det greit å få til førstemann - eller plundret dere da også? Vi går nå inn i eggløsning (tror jeg da i alle fall) og planlegger å forføre mannen i morgen, og lørdag, og mandag... Så får vi se - skal vel mye til at det sitter på første - men prøvingen er jo ganske morsom da! I alle fall når en ikke har hatt "hundre" pp...
Rose69 Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Ja, ingen vits i å vente hvis dere vil ha 2! Og det sies at man er ekstra fertil de første 18 mnd etter fødselen.Vi ble gravide når junior var 11 mnd, men mistet uke 10.Men nå tar d visst lengre tid gitt :-( J ønsker deg lykke til, det er bare å stå på!
Rose69 Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Jeg fikk foresten mensen igjen 10 mnd etter fødsel.Så her tok d lang tid.Full-ammet til 6mnd, etter det til 10 mnd morgen og kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå