Gå til innhold

Soveskinn??

Barbamama_til 2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, har dere kjøpt/tenkt på å kjøpe inn soveskinn til den lille? Fikk nemlig en liten overhaling av en venninne som mente det bare var tull og fjåseri.

Noen som har brukt det tidligere og vil anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har tenkt å kjøpe det! Hvis det er sånn lammeullskinn du mener. Jeg har snakket med en god del som har det, og de skryter veldig av det. Ikke bare er det bra å ha i sengen, men også i vognen. Det skal visst virke beroligende for ungen å ligge på...

Skrevet

Jepp, blir lammeskinn fra Nøstebarn til lillebror i magen også :-)

Storesøster på 2,5år har brukt sitt hver eneste natt siden hun ble født og har det ennå i sengen sin.

Som du skjønner er iallefall vi fornøyde med skinnet, har et i vogna også.

Skrevet

Titten på hjørnet, hvilken str har du på lammeskinnet fra Nøstebarn?

Skrevet

Det største :-)

Skrevet

Passer det også i vogna?

Skrevet

jeg har kjøpt inn det største lammeskinnet fra nøstebarn, tror vi kommer til å bruke det masse! jeg har stor tro på naturlig ull!

Skrevet

Det virker som de fleste her kjøper skinn fra nøstebarn... Betyr det at de fra babyshop, barnas hus o.l. ikke er like bra?

Skrevet

jeg vet ikke hvordan soveskinnene er andre steder, men jeg liker nøstebarn veldig godt. jeg føler jeg kan stole på dem, at kvaliteten er veldig bra, og at det er et skinn fritt for rester etter kjemikalier, at det er naturlig lanolin i det og skal tåle masse. har vel i grunn falt for nøstebarn sine produkter og garn sånn generelt, så gleder meg veldig til å prøve ut både soveskinn og pysjer og det hele;)

Skrevet

Jeg får ikke håpe det er så mye kjemikalier i de fra babyshop, for jeg har kjøpt to stykk der i dag. En til seng og en til vogn. De er vasket, henger nå til tørk, og kanskje jeg skal ha de i senga hos meg noen netter. Har nemlig lest inne her at det var så smart å la det bli lukt fra moren på lammeskinnet. hvis jeg greier å overdøve milolukta... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...