babygullz <3 vilde Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hva bør man ha? Hva bør man se etter? =)=)
Hilde_85 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Er vel smak og behag. Jeg har hvertfall kjøpt en stelleveske som står av seg selv, selv når jeg har glidet ut stelleunderlaget!
playground princess Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kjøpte den som "hørte til" vogna =)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 fulgte en med vogna vi kjøpte enkelt og grei, plass til litt bleier, flasker, skift og stellepledd
Ella78 m/ A&M Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Det fulgte stelleveske med vogna vi kjøpte (Emmaljunga Edge Duo). Den er ikke så lekker, men jeg tar meg ikke råd til å kjøpe en finere, selv om jeg har veldig lyst...
Nætte;mortil2 Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Var faktisk å så på stellevesker i dag, og ble litt overrasket.. For syns det var mange som var så rotete inni! Og så myke i stoffet at de ikke kunne holde seg oppe. Vi kjøpte reflex sin stelleveske til førstemann, vanntett og det hele. Den er helt sort så kan brukes til de fleste vogner. Men så jo i dag at den har "skjulte" talenter! =) Hadde lyst til å se om jeg fant en litt mer fæncy en, men nei takk!!! Vår har en stellematte som er løs, og av et stoff som jeg bare kan tørke av. Innvendige lommer til det meste, og et par utvendige store lommer, noen med glidelås. Til førstemann brukte vi den når vi dro noe sted til han var to år, og det vises ikke engang... Så fant den fram i kveld og gleder meg til å ta den i bruk!!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er forelsket i petunia pickle bottom veskene jeg de er pene å se på, har mange smarte rom, hører med myk og god stellematte + boks til servietter, kroker til å henge den på vogna osv. Hadde først babybjørn hardboks og jeg HATER den dritten som pesten! Utrolig upraktisk og stygg *blæh*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå