Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som begynner og bli lei av at de hersens hormene tar overhånd?

har aldri kranglet så mye med samboeren før nå i graviditeten:( utrolig trist, jg reagerer på alt og ingenting og tårene kommer i hytt og pine.

noen som har forslag på noe som kan gjøre dt litt bedre? syns nesten de hormonene ødelegger forholdet nå.

jeg vil gjerne gjøre noe koselig for han, noen som har forslag?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff kjenner meg litt igjen, men jeg hadde mest slik i begynnelsen av sk...Din kjære vet jo hva du går gjennom til en viss grad så om du bare sier at du beklager at du har overreagert på div ting og at han vet at du ikke er slik "til vanlig" så tror jeg han vil godta det som en "unnskyldning"..

Han blir sikkert kjempe glad om du lager middag til han eller leier en film som du tror han vil se, og lager det litt kos for dere to en kveld.

Spør om det er noe spesielt han har lyst å gjøre på...

Her er det slutt på sexen før småen kommer (begges valg).... men noe en kan bli en smule frustrert over til tider, men vi ser på filmer, ser hvem som er best på hjernetrim, spiller nintendo ds på sengen om kveldene ++ så vi gjør ting sammen hele tiden. God kvalitetstid synes jeg.

Hormoner er noe herk til tider, men litt av prisen å betale for å få et nydelig barn...vi kvinner takler det ;)

Lykke til, håper jeg var til litt hjelp

Skrevet

Samme her du hvis det er noen trøst.Spesielt i dag har jeg en sånn dag hvor jeg bare kunne grått hele dagen.Har hatt en krangel med min kjære og hjemme nå er det en sur stemning,ikke særlig gøy..Hjelper ikke på at jeg er skikkelig lei nå(14 dager igjen) og har bekkenplager og teller ikke dager lenger men timer...Men tenkte at i morgen når ting ser litt lysere ut skal jeg lage en god middag til han og kanskje se en koselig film sammen,og forklare (nok en gang) at sånn er det med ei dame i hus full av hormoner.Men godt å vite at jeg ikke er aleine,ønsker deg masse lykke til videre....:)

Skrevet

Tusen takk for støtten.:)

ja han skjønner hva jeg går gjennom, i dag sa han at han bare glede seg til frøkna kommer så d kan bli litt roligere i heimen her,. hehe¨

tenkte jeg skulle lage middag i dag til han håper d hjelper litt;)¨ja er har også sexen dabbet helt av, mn gjør ikke noe når d er så kort tid igjen. hehe:))

merker man blir utrolig sliten av at det er sånn.

Ja sant:D gleder oss vannvittig så litt får gutta tåle også. hehe

Skrevet

hehe ja vi har også hatt en sånn koselig start på dagen i dag.. har aldri gråti så mye som d jg har gjort de siste dagene, helt jævlig. hehe

mn d går jo over;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...