Gå til innhold

Tror dere det er 'skadelig' for mine barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

aa gaa i tre forskjellige barnehager paa ett aar?

De begynte sist hoest i en barnehage, i januar maatte jeg ta de ut pga flytting til utlandet, og i juli maa vi reise hjem igjen (flytte hjem pga ting ble ikke som planlagt) og i august begynner de i en, ny tredje barnehage.

Etter dette blir det garantert ikke mer flytting. Synes litt synd paa dem at det skulle bli slik, er saa redd for at de skal foele seg som outsidere og ikke foele seg tilknyttet spesielle venner.

Noen som har erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn er utrolig tilpasningsdyktige. Dette går nok bra, det er ikke alltid man klarer å gjøre det som er best for barna sine, da må man bare gjøre så godt man kan! Lykke til

Skrevet

TJa, noen barn tåler det, men min gutt hadde ikke likt det.

Skrevet

dytter litt jeg..

Skrevet

jeg tror at så lenge dere er rundt dem, og de har stabile hjemmeforhold så klarer de å tilpasse seg en ny barnehage. snakk med barnehagen under innkjøringen, slik at de kan være obs på dette og hjelpe barna ekstra med å knytte gode relasjoner til de andre barna..

Jeg tror det går bra! de tilpasesr seg det meste de søte små.

Skrevet

Sannsynligvis går det helt fint, noen barn tåler det uten problem for andre kan det være mer opprivende. Så egentlig umulig å svare på uten å kjenne ungene dine =)

Men sånn i bunn og grunn så tror jeg at om de ellers har det godt hjemme og er trygge barn, og de går i gode barnehager, så tåler de dette.

Sånn som jeg skjønner innlegget ditt så var det ikke deres mening at det skulle bli sånn. Dessverre skjer det uforutsette ting her i livet, og alt blir ikke som planlagt. Da må man bare ta det som det kommer og håpe på det beste =)

Om ungene skal gå i den bhg de begynner i nå i august fram til de begynner på skolen så tror jeg nok ikke du trenger å tenke noe mer på det.

Du får heller snakke en del med dem om det, og følge dem godt opp i den nye bhg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...