mamma 37 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Prøver å gå litt for å holde formen ved lag, men får problemer med sting i siden - akkurat som da jeg var liten. Det var ikke slik sist jeg var gravid. Dette gjør at vanlig "rusletempo" er for raskt og har måttet gå over til "sneglefart". Andre som opplever det samme?
WPW Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 se litt lenger ned på lista. Der er det en som skriver om "hold". Det er vel det samme som "sting". Jeg er fra oslo og kaller det hold, mens mannen min er fra vestlandet og kaller det sting iallfall..
La vita è bella <3 Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg nevnte det for jordmor i dag, og hun sier det er veldig vanlig. Det er en av de tingene de ikke helt vet hva er og hvorfor det oppstår, men det er helt ufarlig. Bare å gå litt roligere, ta seg pauser, kanskje sette seg ned litt.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Jeg får det også så fort jeg går fortere enn sneglefart:P Jordmor sa det samme som over her, at det er helt ufarlig og vanlig, og at de ikke visste helt hva det kom av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå