Glorie Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Eg er ikkje venn med foreldra til desse barna. Hva gjør dere?? Bursdagsbarnet blir tre år!!
twoboys & a girl Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 De feirer det i bhg så da tar jeg bare å inviterer barnets bestevenner.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Lille har ikke blitt bedt av noen i barnehagen, og har heller ikke bedt(han hadde bare gått der i 4 mnd`er da han fylte 3). Veit ikke åssen det blir når han blir 4, får se. Men sånn det er akkurat nå virker det ikke som om han har noen spesielle bestevenner der, men leker med alle.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 vi har innvitert de på samme alder i barnehagen. Kjenner ingen andre med barn på hennes alder, og synes hun måtte få innvitere noen.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 uff......her har det nettopp vært et rush med 4 årsdager i bhg. Jenta mi har vært i ørten selskaper. Tror ikke hun leker like mye med alle nei. syns det blir litt dumt jeg når de skal innvitere alle på avd. Jeg har ikke plass til 20 barn i vår leilighet. og jeg mener også enten alle eller ingen. dumt for de som må stå igjen og ikke får komme i selskapet. så jeg kommer ikke til å invitere noen fra bhg når jenta vår blir 5 år. Inviterer venner i gaten og ellers.
Glorie Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 Han går i en liten barnehage så det er snakk om bare fem barn som er på alder med han. Vi skal leige en gymsal så har plass til det. Men vart litt usikker på om det er vanlig og eventuelt kva foreldra vil synst om å måtte komme i selskap til noen dei ikkje kjenner. HI
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Lillemor går også i en liten barnehage, så første bursdagen var det snakk om 3-4 unger, 2 burdagen var det snakk om 4-5 unger. Vi hadde det hjemme da. Når ungene blir 6-7 år først synes jeg de er store nok til å kunne velge selv hvem de vil innvitere, før det synes jeg man bør innvitere alle på samme alder elle f.eks alle jentene/alle guttene.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 det er jo ikke foreldrene som skal ha glede av en barnebursdag, kjennte forøvrig ingen av foreldrene til ungene vi innviterte når lillemor ble 2 år. Men det var hyggelig alikevel, både for ungene og oss foreldrene.
viktorogmilla Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Tror de fleste foreldre synes det er bra at barnet blir invitert, uavhengig av om de kjenner foreldrene til bursdagsbarnet eller ei.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 jeg har tenkt å invitere jentene som er på jenta mi sin alder når hun fyller år ja! Unner prinsessa mi en morsom bursdagsfeiring da hun begynte på barnehagen 2 mndr etter at hun ble 3, så første barnehagebursdagen blir da når hun blir 4.. Vi var nettopp i en barnebursdag til "bestevenninnen" som ble 3 år for en mnd siden, og kjente da kun hennes foreldre og litt moren til en av de andre, men det går fint man blir jo da litt kjent med noen av de foreldrene til barn som går i barnehagen som barnet sitt leker med!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Det er jo en fin måte å få sett barna som dine barn er sammen med når du ikke er der. Og du vil jo da bli bedre kjent med foreldrene. Synes det er fint å se hvem barna mine forteller historier om hver dag ved middaegn, jeg!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Vi gjør det fra de er 4 år.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Er jo en fin anledning til å bli kjent.. Ungene kjenner vel hverandre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå