Gå til innhold

Har dere vært uheldig og dunket hodet til babyen noengang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var litt uheldig med vesla på 6 mnd som sprellet så fælt i armene mine på badet at hun dunket hodet borti veggen da vi var på vei ut døra. Hun "gryntet" litt akkurat i det det skjedde, men med en gang etterpå var hun helt vanlig og lo og smilte.

Det skjedde så fort at jeg ikke klarer å huske hvor hardt det var, men det var sannsynligvis ikke så hardt. Noen som vet om sånne ting er farlig? Vi voksne dunker jo hodet borti ting hele tiden, men det er jo litt anderledes med babyer.. Dessuten; hvis hun ikke gråter kan det vel ikke ha vært så hardt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var nok ikke så hardt at hun tok noen skade nei! Selv var litt uheldige med vårt eldste barn noen ganger- 2 ganger rullet hun ned fra sofaen som bitteliten og dunket hodet i gulvet (sambos feil!!). Ikke høyt fall, men likevel skummelt m det dunket.. Gikk helt fint, hun gråt en del med det samme men roet seg fort. Mistet også ene håndtaket på bærebagen en gang så hun trillet ut og slo seg i bakken, men gikk bra det og. Min svigerinne var uoppmerksom et øyeblikk og da datt datteren hennes ned trappa fra 2. til 1. etasje og fikk en svær bøåflekk i panna. Hun datt også ned fra stellebordet (flisgulv), og ble sjekket for hjernerystelse men det gikk helt fint!! Skjønner du er bekymret men de tåler mye!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...