phantomet Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Litt tidlig kanskje, men hukommelsen min svikter stort om dagen. Det kom derfor som en overraskelse at phantom-mannen drar utenlands imorgen...lenge før fuglene fiser...og ikke kommer tilbake før alle forhåpentligvis sover påfølgende natt... Nå må phantomkrefter mobiliseres!
iznogood Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Eller så hiver du deg på telefonen og får kallet sammen troppene til litt hjelp i morgen. En skal ikke nødvendigvis klare alt alene, vet du. Ikke bruk opp phantomkreftene på morgendagen - du må smøre de tynt utover så de rekker lenge!
her@ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Ikke bruk opp alle kreftene dine da - du trenger dem jo framover nå. Jeg sliter også med ammetåke om dagen. Skulle bake sukkerbrød til 17. mai, men det var bare det at jeg glemte sukkeret!!! Så det etter at jeg hadde fått kaka i ovnen at sukkeret sto ferdig oppmålt, men ubrukt... Syntes nok at eggedosisen var litt tynn og rar også...
phantomet Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Her er det ingen hiving på telefonen. Jeg gjør det enkelt... 1 stk Måke skal til dagmammaen og 1 stk JUnior skal til barnehagen. Jeg kan parkere på et og samme sted, men da må jeg gå en tur med Junior...noe han synes er stas, selv om det ikke går så fort. Så skal jeg hente gutta i motsatt rekkefølge om ettermiddagen...lage middag og la gutta herje om ettermiddagen, før det er legging og kos... Jeg har klart å hake av en av de tingene jeg skulle ha gjort klart til T&T ankommer...Jeg bestilte tvillingammepute, og så ringte damen som lager dem, og dermed satte jeg meg i bilen og hentet den med en gang nå ikveld....
phantomet Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg ler...Sånn som jeg kjenner meg igjen i den der her@... Det er ikke noe artig å vanligvis ha full snøring på det meste, for så å miste grepet om de enkleste tingene når tåken legger seg tykk... (I motsetning til eggedosisen din til kaken)
iznogood Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har ingen tvil om at dette fikser du flott som bare det :-) Men (og der er bestandig et men) konsekvensene av å gå en tur - selv om den er i slow motion? Du har i alle fall en spirit uten like, det kan ingen ta fra deg :-)
her@ Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Nei, det er ikke det;-) Er heller ikke mange ukene siden jeg fant potetene i fryseren og torskefiletene på hylla der potetene skulle stått... Må innrømme at jeg av og til blir noget oppgitt over meg selv ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå