Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 HOFF! Skulle vært og henta snuppa i bhg kl 15, men isteden sitter jeg her og venter på at minsten skal våkne. Sovnet i 12tiden, så ante virkelig ikke at han skulle sove så lenge!! Han er ikke i form, så jeg vil ikke vekke han... Åååååå, bli dratt sånn mellom 2 barn da!!! Jeg føler meg elendig!!!! Henter ALLTID snuppa kl 15!!! I tilegg skulle hun få en litt kortere dag i dag, siden vi var avgårde i hele går
Scorpiogi Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 huffda, skjønner deg godt, men ikke vær så hard mot deg selv! Du får prøve å tenke at akkurat nå når minsten er syk, får det bare så være om hun blir hentet en time senere.... Det er jo bare i dag, skjer jo ikke hver dag )
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hun har det sikkert helt fint i barnehagen - en elendig mor:da tenker jeg heller på en rusmisbruker eller en som slår barna sine. Å være litt lenger i barnehagen er jo ikke noe farlig! :-)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Ikke noe personlig mot deg, Palmesus, men jeg syns det begynner å gå så sinnsykt inflasjon i det uttrykket du har til overskrift der. Er det bare her på DIB man er redd for å bli stempla som barnemishandler for den minste ting? Du vet jo at du ikke er en dårlig mor, hvorfor skriver du sånn, det er jo ekstremt overdrevet? Er liksom litt for å komme kritikken du tror kommer i forkjøpet? For all del, jeg skjønner at du føler deg litt råtten, men det er stor forskjell på å ha dårlig samvittighet, og å være en dårlig mor. Bare det at du kjenner på samvittigheten din, tyder jo på det stikk motsatte. Går helt sikkert helt fint dette, tror du ikke?
twoboys & a girl Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Slik blir det her å i blant, men sånn er det. Alt går ikke alltid som man planlegger, vi får ta det med et smil.
Mine 3 småtroll! Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Det er nok verre for deg enn for henne. Jenta di har det sikkert helt toppers i barnehagen! Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet i det hele tatt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Tribal, selvfølgelig er det en overdrevet overskrift, asbolutt. Men akkurat da følte jeg meg som nettopp det, elendig! Jeg burde kanskje skrevet "jeg føler meg som...." Og joda, det gikk helt fint ) Bare det at en vane ofte er vond og vende... dette er hennes 3dje barnehageår, og hun har ALDRI blitt hentet senere enn 15.30, av meg.... Jeg som sleit, ikke ho
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 and by the way, IKKE redd for å bli stempla som noe altså, bare hadde det litt dritt akkurat da...
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Jeg vet Jeg har bare sett den overskrifta litt for mange ganger nå, også er det noe sånt som at frokostgrøten til snuppa bare holdt 42 grader, når hun helt siden hun var født har vært vant til å få den varmet til 46 grader DIB- mammaer er harde mot de harde, men enda hardere mot seg selv, tydeligvis
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Hehe, nei så ille er jeg ikke Men det er akkurat det med den hentinga, som plager meg litt. Syns det er vanskelig og skulle "velge" hvem av barna jeg skal prioritere i sånne tilfeller. Han som sover, eller hun som er vant til og bli henta tidlig? Jeg gir ungane kald grøt og jeg, om jeg må (prøver bare og få meg i et bedre lys, hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå