Sivalur Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Så bra da! Husk å skryte til ungen også! Det gjør du helt sikkert altså, men innlegget minnet om den ene gangen jeg kom hjem med en 6'er fra videregående og bare fikk et 'åja' til svar når jeg fortalte det. (hm, røpet jeg nå at jeg ikke fikk så mange 6'ere? jaja, pyttsann...
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Jadda..... hun fikk sånn skryt at jeg fikk kjeft... Hehe..
Lillesnuppis Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Gratulerer med 6,eren til jenta di :-) Er det ikke moro når barna gjør det bra ? Sånn hadde jeg det da datteren tok svenneprøven i frisørfaget. Var sikker på hun skulle stryke for hun var så nervøs. Å det var hun selv å. Så når jeg ringte henne å spurte hvordan det hadde gått så sa hun bare BRA. Jeg ble jo så glad så det kom noen tårer hos meg, men hun var helt avslappet. Tror ikke det hadde gått opp for henne . Hehehehe. Men etter noen timer så hadde jeg henne på tlf. Å da var det en helt annen jente jeg snakka med :-) Å nå går det så bra så sjefen hennes vil ha henne med i Kreativ gruppa i firmaet hun jobber i. å det å gjør en mamma stolt.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Gratulerer.. :-) Pass på å si det til henne.. Jeg fikk en del 6'ere på vgs, men ikke så mye skryt at det gjorde noe.. Så motivasjonen til å gjøre det bedre på andre felt en de som gikk lett var det dårlig med. Hvor gammel er hun?
Musemor med tre søte små Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Så flott. Gratulerer så mye....
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Hva har hun tenkt til å gå videre?
esmase Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Det er jo helt supert!! Skjønner godt at både du og hun er kjempestolte=) Selv er jeg en lettere nervøs mamma nå,for eldstesønnen skal ha skriftlig eksamen i matte i morra.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå