Glorie Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hvem inviterer dere i bursdagen til barna deres?? Lurer på å invitere vennane til guten min som han går i barnehage med sjølv om eg ikkje er vennar med foreldra deira. Kva syns dere om det??
tre_prinsesser Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Kommer vel litt an på hvor stort selskap dere vil ha da. Men det er jo hans venner, så syns det høres ut som en god ide jeg. Da har dere muligheten til å bli kjent med foreldrene også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå