Zitro Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Innbiller meg at det blir mye søl hvis jeg forsøker å gi dette med skje... Og velling er bare ekstremt tynn grøt ikke sant? Så hvis jeg bare tar pitte litt maisgrøt og blander med mm, så blir det velling?? Snuppa er 3 mnd og henger i puppen hver 2. time hele døgnet og er tydelig sulten, så jeg tenkte å forsøke dette. Var HS som ville at jeg skulle teste det...
Aibell Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Ja, det blir velling av litt grøt og mm. Du kan gi av kopp. Og jeg klarer ikke la være å kommentere at det er et merkelig råd å få når babyen er så liten, unnskyld. Det er ikke noe galt i å amme så ofte, bare for å ha nevnt det. Jeg har ammet minst annehver time siden jenta (7mnd) ble født, noen barn fortrekker å få mat ofte
Mummimom Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hvis du skal prøve å gi henne det med flaske må du lage et litt større hull i flaska, men ellers er det vel best å gi det med skje om det ikke går med flaske..... Eller kanskje tutekopp?? Begge mine har tatt flaske.... men sønnen min begynte med kopp (vanlig) da han var 5 mnd, og etter det var flasken ikke aktuell lenger...
Zitro Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Hu ligger lavt på vekstkurven, er derfor de trodde hun trengte mere næring... og siden jeg ikke får gitt mme på flaske til henne, så var velling verdt et forsøk sa dem... Har ikke noe imot å amme ofte jeg, men hvis hun trenger mer næring så må jeg jo forsøke noe...
Aibell Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Ikke ta det som kritikk av deg altså! Jeg bare stusset litt på at HS syntes det var en ok måte å gjøre det på. Forsøk med kopp, du. Skjemating fungerer det og, altså, men det blir litt gris . En litt dyp skje er god til væske. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå