venter x3 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Bortsett fra urinprøver etc. hos jordmor/ lege.. Hva merket dere selv før dere tok kontakt med noen?
Eliise Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Nope, merket ingen ting selv. JM merket det på rutine kontrol, og jeg ble lagt inn direkte... Hadde en del venn i kroppen, men ikke mer enn det jeg trodde var normalt. Og vekta hadde økt masse på kort tid, men vi har ikke vekt, så jeg var heller ikke klar over det..
MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Ingenting her heller... lå inne på grunn av tidlig vannavgang og en kveld de sjekket blodtrykket så var det i gang...
Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Merket det heller ikke... Var på vanlig kontroll, og der var det utslag på urin og høyt blodtrykk... Eneste jeg kanskje kunne kjenne det på var at jeg hadde et veldig trykk i kroppen. Så har jeg mye ødem da, men det har vel vi alle nå på slutten:)
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg merket heller ingenting..hadde litt vann i kroppen, men det er vel ganske vanlig på slutten og da.var til jordmor en tirsdag, hadde da høyt blodtrykk og protein i urin,men skulle vente et par dager å se an.da jeg kom på ny kontroll fredag sendte hun meg rett til føden hvor jeg ble satt i gang.
"litago" Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Merket det på voldsomt med ødem og stor vektøkning på kort tid. Tok da kontakt med lege. Hadde da proteiner i urinen og høyt BT. Ble sendt på sykehuset hvor jeg ble forløst.
nussie Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Blodtrykket mitt begynte å øke rundt uke 32,men det gikk veldig på under fødselen,så jeg fikk svangerskapsforg som gikk på også etter fødsel og det er ikke så vanlig. Har blitt ekstra fulgt opp denne gangen med kontroll hele sv.skapet hver 14 dag for å fange det opp tidlig om det skulle skje denne gangen også..krysser fingrene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå