Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg skal vaske og koke brystpumpe og tåteflasker. Hvordan gjør jeg det? Skal jeg kjøre dem i oppvaskmaskinen først, også putte dem i en kjele med kokende vann eller? Håper noen kan hjelpe meg, er helt grønn på dette, og vil helst ikke koke istykker tingene heller:)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 jeg brukte å bare vaske de med oppvaskkost med zalo jeg, vaske de rene for rester, Så la jeg de i en kasserolle og kokte de etterpå Men du kan jo så klart ha de i oppvaskmaskina også da..og så koke de
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 1. Hell vann i en passende stor kjele 2. Putt det som skal kokes opp i kjelen 3. Sett kjelen på platen 4. Skru på platen (husk riktig plate) 5. La det koke opp 6. Skru ned varme på plate 7. Kok i ca 5 min 8. Husk å skru av kjelen når det er ferdigkokt 9. Ta ut det som er kokt, legg på hånkle til tørking Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hehehe:) Takk for utførlig bruksanvisning! Nå blir det nok rent og pent og ikke ødelagt. Skal huske riktig plate også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå