Gå til innhold

Hva er den best jobben å ha ved siden av studiene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne ut hva jeg skal gjøre ved siden av studiene slik at jeg kan gå på kollokviene (forelesningene klarer jeg meg uten) og fortsatt ha råd til huslånet. Hva slags jobb er det mye arbeid å få innen, men samtidig mulig å kombinere med studier???

Jeg pleide alltid vaske på Haukeland, men det orker jeg seriøst ikke mer. Ringevikar for barnehager? Er det nok arbeid i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobba på shell når jeg studerte. var alltis noen som var syke, og det er ganske bra tillegg på kvelder og i helger

Skrevet

jeg har selv vurdert telefonintervjuer i Norstat eller telefonverver i Smart1..

Meen jobber som dagmamma i stedet tenker jeg.. Men så studerer jeg bedre på egenhånd da :)

Skrevet

Bensinstasjon! Det hadde jeg ikke tenk på en gang. Hmm, flere?

Skrevet

Jeg må få A på alle eksamener i år ellers blir jeg ikke tatt opp på profesjonsstudiet (psykologi). Har begynt å lese for en uke siden, så motivasjonen er på topp. Jeg vil bare ikke være nødt til å slutte på studiene på grunn av pengemangel en gang til...

Skrevet

servitør eller bartender, uten tvil! ikke bare har du lønna på en 120-140 kr, men du får også kveld-, natt- og overtidstillegg samt tips.. jeg jobbet som servitør/hovmester da jeg gikk på uis og det var helt knall.. i tillegg telles jo ikke tipsen med som skattbar inntekt, så du kan da "tjene" mer enn ved andre jobber..

Skrevet

Tja, kanskje? Jeg er ikke så fryktelig flink til å balansere med noe (eller uten noe, for den saks skyld) i hendene. Var servitør i Grieg-hallen to ganger og det var et mareritt begge gangene. Ikke at jeg mistet noe, men jeg var ikke langt unna.

Skrevet

masse muligheter, er det noe som må kombineres med barn?

Skrevet

Jepp. Glemte å si det, men jeg har en toåring med barnehageplass fra 07:30 til 16:30, samt ett brennende ønske om å ikke ha ham der fullt så lenge. Faren har fleksitid og kan hente og bringe, men begge deler på en dag er en stretch i lengden.

Skrevet

Vekter. Ypperlig for studenter, du kan sitte i en resepsjon på dagen eller gå nattevakter på kvelden.

Skrevet

Da må jeg bruke tid + penger på å bli vekter først...

Skrevet

selger på homeparty? da kan du jo jobbe så mye du vil selv og tilrettelegge bedre når det passer deg? søstera mi selger for noe interiørgreier ved siden av jobb og bestevenninna mi selger kroppsprodukter slik at hun kan være hjemme med jenta si på 2,5 år?

Skrevet

Tror ikke det tar så lang tid, kjenner mange studenter som sitter i vakta hos store firmaer i Oslo

Skrevet

Det tar ikke mye tid, men det koster vel fra 7000 kr og oppover. Har lite lyst på å bruke penger på å få jobb på den måten, man vet jo ikke om man får jobb en gang.

Skrevet

Nattevakter på ulike institusjoner

Skrevet

Har jobbet meg gjennom medisinstudiet som nattevakt på psykiatrisk sykehus. Genialt, stille vakter på 10 timer. Fikk lest masse på jobb, kunne sove med god samvittighet på dagtid. Jobbet ca 80% alle årene. Gode penger det...

Skrevet

Det skal jeg se om jeg får tak i, problemet med de nattevaktstillingene er at det er litt mange om få stillinger her i nærheten. :o(

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg jobber lør og søn fra 12-16, holder visninger i boliger som skal selges. Dette er en enkel (men noen ganger svært kjedelig) jobb som betaler bra! (3000 kr brutto per helg)

Du må disponere bil og se sånn passe representativ ut.

Ta kontakt med meglerkontorer i nærheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...