Gå til innhold

Er det normalt at mensen uteblir en måned ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har brukt p-plaster som prev,men jeg sluttet på det midt i en syklus i forige måned... er det da normalt at mensen uteblir måneden etter??

begynner å bli litt bekymra nå :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan det er med p-plaster, men med enkelte p-piller kan mensen utebli en gang i blandt, regner med at det også gjelder p-plaster, men er du nervøs, så er det bare og ta en test

Skrevet

Det er fult mulig at mensen kommer i ulage hvis du slutter på p-plaster, p-pille osv. En gang jeg sluttet på p-piller, tok det nesten 3 mnd før mensen dukket opp igjen.

Men ta en test for sikkerhets skyld!!

Skrevet

takk for svar :) glemte å skrive noe.. jeg tok test i går og den var negativ( det var den forsåvidt da jeg testa meg når jeg var gravid og)

men jeg fikk jo mens noen dager etter jeg tok av plasterert for siste gang i begynnelsen av april,men etter dette har den uteblitt..

er det normalt??

Skrevet

jeg vil også tillføye at jeg har kjent slike "mensmurringer) som kommer og går,er det normale "kjennetegn" om man er gravid?

Skrevet

Jeg var i hvert fall veldig uregelmessig da jeg sluttet på p-piller. Tror det er hormonene som er vedlig i ulage etter at du slutter på hormonprevensjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...