Knotten & lille persille Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Var hos spesialist idag og fikk bekreftet mine mistanker- har mistet den lille. Har ikke blødd noe særlig og er litt redd for at jeg må ha utskrapning siden hcg fortsatt stiger dog altfor sent. Slimhinnene er på vei ned og jeg kan forvente mens i løpet av 3 uker fikk jeg beskjed om. Er ikke noe gøy dette her selvom jeg på en måte forventet det, alle kvinnene på morssiden i min familie har mistet barn nr 2. Kjipe greier. Nå skal jeg iallfall ta meg en kopp kaffe og en røyk, det har jeg savnet de siste ukene. Så får vi vel prøve på nytt etterhvert.
Dotten Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Huff så trist! Ønsker deg masse lykke til, og håper du slipper utskrapning. Håper også du blir raskt gravid igjen, med en sterk liten spire Kos deg med kaffe og røyk du! Det har du så absolutt lov til!! Stor klem
Giinaღ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Huff så utrolig trist. Kjenner meg igjen i situasjonen. Mistet selv i ma i desember og slet lenge i etterkant. Det er utrolig vondt å miste men hold motet opp. Det er den beste anbefaling jeg kan komme med. Jeg synes personlig ikke utskraping var noe å grue seg for. Da er man ialelfall mer sikker på at man har fått med seg alt. Og nyyyyt kaffe og røyk med god samvittighet. Før du aner ordet av det er du gravid på ny Lykke til!!!!
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 huff, så trist. Må bare ikke miste håpet. skal krysse fingrer på at neste holder seg!
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Det gjør vondt å miste, ja... Utskrapning er ikke så ille, og da vet man at man har fått vekk alt, som jo er viktig. Prøve igjen bør man gjøre, men det er viktig at du kjenner an, og ikke "krampeprøver" før du er klar igjen, både fysisk OG mentalt. Jeg sender noen trøstende tanker, og håper neste forsøk, når det enn blir, går strålende. Trøsteklem
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 uff, nå fikk jeg skikkelig flach back! Ikke gøy å lese! Jeg mistet i ma i februar i år. Var da 10 uker. Men på ul trodde de nok det hadde dødd i uke 6! Men det som også jeg fikk erfare, var at hcg bare steg, men hos meg steg den med det dobbelte!! Jeg hadde vel mine misstanker, da jeg ikke hadde ømme pupper. Noe jeg har hatt på de andre tre svangerskapene ( 1 fullgått )!Men man vil jo tro det beste og spesielt når man får beskjed 2 dager før siste ul at "gratulerer du er gravid"!! Jeg er glad jeg hadde utskrapning, ville bare få det ut, bare tanken på at jeg hadde noe dødt inni meg. Og jo fortere jeg fikk det ut så kunne jeg prøve å bli gravid igjen! Utskrapningen i seg selv var ikke noe ille, var i narkose. Men følelsen fra å gå derfra var ikke, hadde en tom følelse, men hadde med meg mamma så det var godt! Syns jeg husker nicket ditt! Håper så at det vil gå godt for deg neste gang og at du blir gravid igjen raskt!!!Klem fra meg
Knotten & lille persille Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 Takk for hyggelige mld:) Jeg har begynt å venne meg til tanken nå, føler meg tom- men tenker at det var vel en mening med det. Suzy: tror jeg husker deg og, har prøvd siden sept-07 så har jo "hengt" her inne fra og til:) Jeg venter bare på neste time hos gyn og håper at kroppen har ordnet opp selv og hvis ikke vil jeg bare bli ferdig med dette fortest mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå